torsdag 12. februar 2009

Kulde og tetris

tetris_big.gif

Tetris er FARLIG!
Det er avhengighetsskapende, og når jeg endelig kommer meg vekk fra skjermen, da tenker jeg tetrisblokker. Skummelt... Mia sier det er fordi det er enkle fasonger og fine farger, så det klistrer seg på hjernen. Å ha tetris friends som en application på facebook var kanskje ikke så lurt..? Der spiller man forskjellige tetrisspill og så er det om å gjøre å få bedre poengsum enn vennene sine. Ikke lurt for meg, men konkurranseinstinktet er litt for sterkt i dette tilfellet :)

Ellers blir det bare kaldere og kaldere.. I dag mista jeg bussen hjem fra jobb, så jeg måtte sitte i -8 kuldegrader og vente på neste, som aldri kom (!!). På skolen derimot har de endelig tatt et hint og begynt å skru opp varmen. Det ironiske er jo at nå er det ubehagelig varmt, så sånne som meg som har begynt å ta på ekstra ullsokker og gensere for å holde varmen, pakker seg inn helt unødvendig...

Gleder meg til sommeren. Og VARMT! :D
Nadia :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar