søndag 10. mai 2009

Converse All Star <3

Når jeg endelig fikk satt meg ned og blogget så var det litt gøy ^^
                     
Til uka skal jeg ut og sigle på sko, selvom jeg ikke har penger! Skoene som skal sigles på er svarte Converse All Stars....

Jeg fikk mine første All Star sko i 8. klasse, og var helt like som de jeg skal ut og glo på. Gikk BARE med de skoene, hele tiden! Tror jeg hadde de og et par andre sko som jeg skifta på, men det var for det meste de jeg gikk med. Gikk så mye med de at det ble fillete, og pappa kastet de. Så fikk jeg et nytt likt par til bursdagen min i 9. klasse, som varte i ca 1 år før pappa heiv ut de også. Siden da har jeg skaffet meg et par svarte Converse, uten ankelen da. Deretter skaffet jeg meg et par brune, et par røde (!!), et par beige og et par med mange forskjellige farger.
(De 5 første parene er de jeg har, den siste er det paret jeg gleder meg til å kjøpe ^^)

Du kan vel si at jeg har en liten mani når det kommer til de skoene, og hadde jeg vært en superrik kjendis eller noe så skulle jeg hatt Converse sko i alle regnbuens farger! Og siden vi snakker om ting jeg skulle hatt hvis jeg var rik: Wayfarer solbriller, også i alle regnbuens farger :) Men siden jeg ikke er rik, så skal jeg nøye meg med de jeg har, og snart de svarte All Star skoene som skal anskaffes det øyeblikket jeg får lønn!
 Slik ser drømme-skohylla mi ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar