lørdag 2. mai 2009

Skjerpings!

WOOOWSH!
Det er lenge siden jeg har skrevet her, jeg er ingen flink blogger xD Og når jeg scrolla ned de siste innleggene så virket de ikke så optimistiske. Her er et innlegg for å motbevise at jeg er blitt helt.. ja, deprisiv! :)

Nå går det faktisk bra. Jeg er eeendelig ferdig med så og si alle prøver (fransk, matte og samfunnsfag), og har bare en muntlig høring i naturfag og et stykk geografiprosjekt igjen :) Det er ikke helt nirvana enda, men jeg kan føle at det nærmer seg. Det er ikke lenge til sommerferien, det kan det deilige mai-været hilse og si. Det er nydelig sol og x antall varmegrader. Dessuten, jeg har bada TO ganger i år! Vet ikke om  jeg har nevnt det. Første gangen var mandag etter påskeferien. Hadde sagt til Emil at i det øyeblikket jeg fikk bikinien min fra H&M så skulle jeg ut og bade, og jeg hadde regna med at den skulle komme i mai en gang, men neida, den kom dagen før jeg skulle på fjellet! Så dagen etter at jeg var kommet hjem ble det bading i 7 grader på Strand Hotel. Og den andre gangen var i et lite vann rett ved der mamma bor etter en tur på Hove med Emil. Det var også skamkaldt, men denne gangen var det i det minste sol ute :)

Ellers: Den matteprøven jeg klagde sånn over for en stund tilbake siden, den gikk ikke så bra den... 3+! Og her snakker vi P matte, det er ikke akkurat vanskelig. Men som læreren sa: "første delen er tynn som potetgull, mens andre delen er fyldig og fin" xD Men men, så lenge jeg klarer en 5'er på tentamen (noe jeg satser på), så får jeg 5 på arket :)

Men nok skolemas. Hva skjer ellers i mitt liv som er av interesse for x antall ukjente lesere? 

I går var jeg i konfirmasjon til min yngste fetter Vetle. Hele pappa sin slekt var der, og jeg hadde min fine fine Bergensbunad på! Tilbrakte størstedelen av tida med mine kusiner Ingerine og Iselin. Hadde med speilrefleksen så klart, så vi tok over 200 bilder hvor vi løper rundt på plenen til onkelen min i bunadene våre og tar helt av!
                         
Etter konfen råna Ingerine, Iselin og jeg til Ingerine og så på Twilight og spiste 1/2 kilo smågodt og sørlandschips som vi skylte ned med Cola. Det var en helt ny opplevelse å se Twilight på en så stor skjerm, det var som å se den på nytt! Absolutt å anbefale hvis du som meg, aldri har sett den på noe større enn en dataskjerm :)

Og i dag har jeg tilbrakt så og si hele dagen med Emil :) Vi har sett the Green Mile og the Boondock Saints og bare slappet av. Svingte også innom farmor på familiemiddag. Har også ENDELIG fått Spotify, så for øyeblikket sitter jeg med mac'en min i fanget og hører på masse fin musikk jeg aldri fant på Limewire, mens jeg chatter på facebook og lader opp batteriene til en ny skoledag i morgen.

Tenker at jeg ikke skal la det gå så lang mellom innleggene, så skal klype meg selv i øret og blogge mer regelmessig fremover, lover ^^

2 kommentarer:

  1. kremt. kremt.. hvem gav deg spotify? og Limewire ?! :P er glad du har slutta med limewire ^^ spotify er bedre :) <3<3

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett