onsdag 22. april 2009

Dagens...

Humør: Trøtt, småforbannet, utbrent...
Syssel: Matte... Tre kapitler: Indekser, sannsynlighet og rette linjer (det er P matte, men uansett...)
Farge: svart og hvit
Låt: Loosing touch- the Killers
Høydepunkt: hadde det faktisk gøy i gymmen, til en forandring :)

Jeg føler meg ødelagt og utbrent i en alder av 17 år...! Er det mulig?? Jeg er helt bilkræsj i ryggen, sånn akkurat mellom skulderbladene- masse knuter og anspenthet på grunn av stress. Jeg er konstant litt småtrøtt fordi jeg ikke sover nok... Hjelp! Jeg TRENGER sommer og ferie!!

1 kommentar:

  1. Ja det går an! Du skulle bare ha gått på MDD, da skjønner du hva jeg mener. Hva er vel bedre enn laaaange øvelse økter etter skolen og allmen kombinert med sceniske fag. Jeg "elsker" skolen!!! Spesilet når alle har gått tidlig hjem på fredag og vi må sitte igjen å ha 3 deilige timer med naturfag. Kunne ikke ønske noe annet!

    SvarSlett