mandag 6. april 2009

Rødbrunt-ish...?

Jeg har farga håret!!!

Gjorde det i går sammen med Mona på badet hennes. Har aldri sett på meg selv som typen til å farge håret, det var egentlig et innfall jeg fikk da Mona og jeg var på Sørlandsenteret på lørdag. Vet egentlig ikke helt hva jeg forventa, kanskje trodde jeg at det skulle bli sjokoladebrunt eller noe sånn som dama på esken. Men siden jeg i bunn og grunn har svart-brunt hår, så endte jeg opp med noe brun-rødglans-ishe greier, som egentlig ser helt ut som den originale fargen min, bare litt rødlig skjær her og der. Mykt og glansfult ble det i allefall :) Tror jeg skal ta og farge det igjen snart, når håret har fått hvile litt. Da satser vi på en lysere brunfarge!


Har ikke noe bilde å legge ut atm, men det kommer vel snart (man ser jo nesten ikke forskjell uansett) 

Nå har jeg bare to dager med jobbing igjen før mamma, lillebror og jeg skal på hytte med mammas familie. 8 timer biltur, men regner med det blir gøy. Hytta ligger i en avsides dal oppe på Vestlandet, noen par mil fra nærmeste butikk! Fryd og glede...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar