fredag 3. april 2009

Nikon D60

Har bestemt meg for å kjøpe speilreflekskamera, og er dønn sikker på hvilket: 

NIKON D60 :) :) :)


Etter litt spørring og masing på gode venner med peil på kameraer, så er jeg rimelig sikker på at det blir dette. Prisen er ikke så værst heller, på NetOnNet får man det til den nette sum av 3500 kr tror jeg. Og det er ikke så ille! Særlig med tanke på at jeg tar mange bilder. Har også lyst til å ta finere bilder, noe jeg kommer til å gjøre med dette kameraet :) 

Eneste hindringen nå er pappa. . . . Han har styringen på sparepengene mine, og jeg får ikke tatt noe ut uten hans hjelp (og velsignelse!). Dessuten maser han i vei om Canon kameraer til skyhøye summer og ekstra objektiver og bla bla bla. . . Burde ikke han være fornøyd med at jeg har funnet et rimelig og tydeligvis råkjekt kamera uten å tømme sparekontoen? Nei, pappa kan være vanskelig å ha med å gjøre. . . Ting som egentlig kunne tatt meg 15 minutter kan ta flere måneder med han, jeg refererer til mitt forrige store kjøp der jeg trengte hans assistanse: macbooken min. Jeg fant ut i desember 07 at jeg ville bruke konfirmasjonspengene på en macbook, og det tok nøyaktig et halvt år å få pappa med på ideen. 

Gi meg en uke ;)

1 kommentar: