tirsdag 31. mars 2009

Nytt forsøk på naturfagen...

Nå er klokka åtte på ni. Jeg er nettopp kommet hjem fra jobb, spist middag og sittet litt på facebook. Så nå er det på høy tid at jeg begynner å øve til naturfagsprøven... Skulle egentlig hatt den i går, men da var jeg jo syk, så nå MÅ jeg virkelig få øvd- siste sjanse. 

Men det er så forferdelig kjedelig!! 

Naturfag suger. Og hadde det ikke vært avgangsfag så hadde jeg nok hengt meg fra taket i naturfagssalen. 

Dagens tema er kapittel 10 "Gener & Bioteknologi" og kapittel 8 "Menneskene og Miljøet rundt oss". Kjeeempekjipt, og dødsvanskelig. I alle fall det første kapittelet. Det som er så teit er at jeg kunne scora dritbra på kapittelet om mennesker og miljø, men bioteknologi er jeg bare dømt til å faile i... Dermed: jeg har ingen sjans i havet til å få en 5'er!

Så derfor prøver vi å utsette lidelsen med litt blogg. Og facebook. Og sjokolade :)

Og litt dagens:

... antrekk: tightsbukse, ullsokker, grå t-shirt med en påfugl på.
... humør: depp. reason: naturfag.
... låt: "I Want It That Way"- Westlife (fordi den spiller non stop oppi hodet mitt etter å ha redigert musikkvideo... x( )
... farge: guuul.
... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar