mandag 23. mars 2009

Lite Innlegg ^^

Woops, det går en stund mellom hver gang jeg skriver. Enten fordi jeg ikke har tid, er for lat, eller så bare glemmer jeg at jeg har en blogg!

Uansett, hva er nytt siden sist? Ikke så mye. 

Jeg feira bursdagen min for to uker siden: fredagen feira Emil og jeg sammen, og det var rundt 30 folk i garagsjen hans ^^ Og lørdagen feira jeg med pappa sin familie. Mine to kjære kusiner fra Oslo kom ned for anledningen, så lørdag formiddag var vi på shopping en tur. Kos kos kos. Kosehelg.
Så på tirsdagen etter den store bursdagshelga, var Emil, Vemund og jeg på Platekompaniet for å bruke litt gavekort. Jeg var ikke så flink, så jeg endte opp med alle sesongene av Sex and the City-boks, som jeg for tiden er i god gang med å pløye gjennom. Til sammen er det 48 timer med episoder, og jeg er atm halvveis ^^ Hva kan jeg si? Sex and the City er genialt!

Så utover det, i helga var jeg alene hjemme! :D LETTELSE. Pappa var i Hamar, og mamma og lillebror var i Bergen. Jeg hadde hele huset for meg selv, jeg kunne spille høy, dårlig musikk uten å få dårlig samvittighet, spise akkurat det jeg ville til middag (endte opp med makaroni og kylling, men pytt pytt- jeg valgte det selv!). Det eneste jeg ikke likte var fredagskvelden da jeg skulle være helt alene etter bursdagen til Elisabeth. Alt jeg klarte å tenke på var den siste skrekkfil
men jeg så... Jeg satte på Sex and the City og lyset på til jeg sovna ^^

Men denne helga fikk meg virkelig til å glede meg til å flytte ut. Jeg bryr meg veldig lite om hvordan det ser ut, så lenge det er innedo, edderkopp- og familiefritt! Alt jeg trenger er bare 1) penger 2) og å lære meg å vaske klær ^^

Tenkte å starte en ny liten tradisjon: 
DAGENS...

... på TV: Sex and the City, sesong 4
... snacks: Freia påskeegg
... humør: småkvalm (kanskje på grunn av påskeegget) men ellers glad og fornøyd!
... farge: turkis
... outfit: buksetights, hvit tskjorte, grå hettegenser, hjertesmykket (fra Emil :) og mu
sefletter.

Da har jeg skrevet en del syns jeg, men skal bli flinkere, promise!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar