onsdag 25. mars 2009

Kveld Igjen

Nå er jeg endelig hjemme! I dag var jeg på skolen i TI timer! Men bare rundt 4 av dem ble brukt til skikkelig skolearbeid ^^
Første time var det norsk, og vi fikk endelig begynt å filme litt. Som jeg allerede har fortalt så mimer vi til Backstreet Boys sin "I Want It That Way". IKKE jeg som valgte sangen, men anyways- filmen blir rå ^^ Fem jenter som løper rundt i oversized dressbukser og hvite skjorter med eyeliner-skjegg og solbriller- garantert å bli bra xD Filmingen fortsatte hos Nely, og nå er alt ferdig og klart for redigering (som jeg skal stå for btw). Dette blir første gang jeg redigerer noe som helst, men så langt går det jo excellent! iMovie er noe arti greier :)

I morra skal jeg på blåtur med tensing! Hvor skal jeg? Null peiling, vet bare at vi må ha med pass og en ryggsekk å ha bagasjen i. Kjempespent! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar