søndag 8. mars 2009

Long time no see!


Det blir en stund mellom innleggene... Jeg er ikke så god på det her tror jeg! ^^ Men kan vel kanskje unnskylde meg litt med at jeg har vært på hytte i ferien- UTEN internett! 

Det betydde mer enn jeg kan beskrive å endelig få litt ferie! Skolen har vært et rent, purt helvete de siste ukene. To bøker å lese, naturfagsprosjekt og et tonn med prøver! Uff og huff, ferie kom som en stooor lettelse. Var på firmahytta til onkel sammen med onkel, tante, to fettere, farmor, pappa og lillebror i fire-fem dager. Hytta ligger på Rjukan- et øde sted nedi en dal i Telemark, og etter min mening sikkert verdens tristeste sted å bo! Siden vi var oppå fjellet og kunne se rett ned i dalen der "byen" lå, var det tydelig at sola aldri traff der nede! Og fjell og ødemark på alle kanter- stakkars, stakkars folk fra Rjukan! Når jeg blir stor er jeg nok dømt til å bo i en by, jeg takler ikke bygda rett og slett! På vei hjem stoppa vi på en plass midt i Harryland for å spise på et gatekjøkken. Nitrist sted! Jeg spiste opp så fort som bare søren for å komme vekk så fort som mulig!

Men hadde en helt grei ferie på fjellet. Hytta var stor og fin med hele SEKS soverom, kabeltv og jacuzzi!! Lang god skitur og 7 timer i bakken, så nå føler jeg at jeg har fått min fair share med snøaktivitet for i år. Nå kan våren bare komme for min del!

Skal inrømme at det var en lettelse å komme hjem og møte folk og venner igjen! Fikk litt sosiale abstinenser av å være så lenge vekke fra folk!

I dag skal det feires bursdag. Min bursdag. Jeg blir 17 år om 4 dager. Så mammas familie kommer for å feire i kveld, jippeee. Da skal det serveres minestronesuppe og rullekake xD Så til torsdag er jeg altså 17 år, og enda et år eldre- altså enda et år nærmere 18 så jeg kan gjøre som jeg vil! O lykke!!
 
Til da, au revoir! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar