tirsdag 24. mars 2009

Nu er det kvelden!

Da var det kveld, og jeg er KJØRT. Tirsdagene er så lange på skolen... Først starter vi dagen med laaang engelsktime og strengeste læreren. Så er det rett i fransk, som egentlig er gans
ke gøy siden jeg sitter med mange arti folk. Etter det er det en halv time pause, og da spiser jeg bare egentlig. Etter det er det matte, som er chill og enkelt, og deretter norsk som faktisk er ganske gøy om dagen. Vi har prosjekt (har glemt tema)
og Kjersti, Mona, Nely, Julia og jeg skal lage musikkvideo til "I Want It That Way" av Backstreet Boys xD Ikke akkurat en personlig favoritt, men
gøy blir det nok :) I morra skal vi kle oss opp i dressbukser og skjorter, tegne barter og filme på skolen- gøy gøy gøy. Jeg var jo så smart og meldte meg frivillig til å redigere herligheten. Jeg har aldri redigert en shit i mitt liv, så dette skal bli interessant! Håper bare iMovie programmet på Mac'en min er snill mot meg når jeg skal prøve ^^

Ellers er skolen stress, stress, stress. I morra har vi naturfagsfremføring. Det kom jeg på nå mens jeg skrev, og det minte meg på at jeg har ikke øvd! Men pytt pytt, det har nok ingen av de andre heller :) Naturfag er ikke akkurat favoritten, og jeg ligger jo på 3/4 uansett, tror ikke et lousy fremlegg kan ha så mye å si.
Og snakker om skolestress: onsdag: naturfagsfremføring, pluss major big-time jobbing med musikkvideoprosjektet. Torsdag: fransk gloseprøve. Fredag: engelsk fremlegg og geografiprøve (men jeg slipper alt på fredagen, da er jeg nemlig på tur ^^). Og mandag: naturfagsprøve, hvilket betyr at jeg må øve til søndag... IKKE gøy!

Etter skolen i dag tok jeg skolebussen til jobb og var på personalmøte, woophii :) Og etter det var det raka vegen hje
m, spise spaghetti med gamlefar også på t
eateret. Vi skal sette opp Ronja Røverdatter, og i dag fikk vi endelig rollelistene. Gjett hvem som fikk hovedrollen?! Joda, det ble meg!!! :D Skal innrømme at jeg er temmelig i hundre, inni meg ^^ Gleder meg skikkelig til å begynne å jobbe med manuset! De skikkelige øvelsene begynner ikke før sommerferien, og stykket skal ikke settes opp før mars til neste år, MEN: det er i alle fall et stykke! Baah, jeg gleder meg!!
Så etter teateret tok jeg meg en tur i svømmehallen, guri malla så flink jeg er! Var ikke lange økten, gadd ikke å telle rundene en gan
g, men det var en treningsøkt!
Sånn alt i alt har det vel vært en temmelig produktiv dag, og jeg er dødstrøtt. Ikke trøtt nok for litt data da... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar