mandag 30. mars 2009

DAGENS

Dette har i bunn og grunn vært en ekstremt uproduktiv dag.

Jeg våkna klokka halv sju og følte meg som et takras. Vondt i hodet og kvalm- noe jeg tipper er på grunn av en lang helg med lite søvn og lite mat. På toppen av raset hadde jeg naturfagsprøve første time, som jeg btw ikke hadde forberedt meg til- og derfor bestemte jeg meg for å holde meg hjemme. 

Våkna igjen halv tolv og ble sittende i senga hele dagen med filmer, data og norskoppgave. Fikk redigert ferdig musikkvideoen, som faktisk ble ganske bra (hvis noe som inneholder Backstreet Boys musikk kan kalles bra). Men en ting er sikkert- jeg vil ALDRI høre I Want It That Way igjen! Sangen spiller inni hodet mitt fortsatt og jeg blir gal!

Så vi runder av med en liten Dagens:

... antrekk: grå Ralph Lauren dassebukse som egentlig er litt for liten, We Will Rock You tskjorte og en granskog som skal forestille hår på hodet.
... humør: døsig, selskapssjuk men ellers bra.
... film: Wildchild xD
... sang: Bohemian Rhapsody- Queen
... lille høydepunkt: slapp naturfagsprøve, for nå i allefall ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar