onsdag 22. april 2009

Jækla stressedrit!!

Nå kommer et reinspikka KLAGEinnlegg:

JEG ER SÅ LEI AV ALT SOM HETER SKOLE!!!!

Og da særlig: naturfag, matte, gym og (for tida) engelsk! I dag var jeg så sliten da jeg kom hjem fra skolen at jeg datt sammen på senga og sov i to timer (som egentlig skulle bli brukt på mattepugging). Nå sitter jeg og stresser med å øve til matteprøve som jeg skal ha i morra, årets siste, derfor kommer den jo til å telle en del. Dessuten har jeg en gymoppgave som skal leveres til onsdag, engelskprosjekt som skal fremføres muntlig om ca. 2 uker, geografiprosjekt som skal leveres om ca. 3 uker OG samfunnsfagprøve til onsdag... Jeg døøøør!! Og på en eller annen måte skal jeg få tid til å jobbe, være sosial OG prøve å nyte våren midt oppi alt dette... Har heldigvis en del å se frem til:

-Tur med Emil i morra, OG bade....!
-Hovefestivalen! :D
-Sommerferie
-Dream Theater konsert i Oslo i september

Tanken som holder meg oppe er at om én måned, så er alt dette stresset over. Da sitter jeg bare og dør med tentamener og eventuelt eksamen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar